Annak érdekében, hogy a cégvezetők tudatos irányítójává váljanak saját marketing folyamataiknak. Fontos látni az összefüggéseket, hogy csak arra költsünk pénzt, amire szükséges.
Milyen területekről lesz szó:
- Webergonómia – hogyan álljunk neki weboldalunk fejlesztésének, melyek azok a törvényszerűségek melyekre fontos figyelnünk, a kiemelkedő eredmények érdekében.
- Webanalitika – miért fontos a mérés, milyen mutatókat szükséges figyelnünk és miért. Miért hasznos a Google Analytics, hogyan működik.
Közösségi média
- Közösségi média I. – milyen törvényszerűségek alapján működik a rendszer. Kiemelten mutatjuk be a Facebook sajátosságait, mire fontos figyelnünk a hatékony kommunikáció érdekében.
- Instagram és Blog – mire és hogyan lehet jól használni az Instagramot. Miért hasznos a Blog, mikor javasolt a használata.
- Ingyenes Facebook eszközök – miért hasznosak Facebook csoportok, mire és hogyan használjuk, Facebook live.
- Facebook vállalkozáskezelő – üzleti alkalmazások, haladó közösségi média felhasználás üzleti oldalról.
- Facebook fizetett hirdetések – hogyan hirdessünk hatékonyan, hirdetéskezelő használatával
- E-mail marketing – hogyan érdemes hírleveleznünk 2021-ben. Hogan automatizáljunk, és milyen tartalmakban gondolkodjunk, GDPR szabályozás.
- Keresőoptimalizálás I. – mire jó és miért
- Keresőoptimalizálás II. – a helyes kulcsszavak kiválasztása, technikai ismeretek.
- Google Ads – amikor a kattintásokért fizetsz. Hogyan tudod jól csinálni, mire érdemes figyelned.