Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Ingyenes
Tanfolyam
Anyagok

Ekker Eszter vagyok a PRIOR- tól, marketing tanácsadó és kommunikációs stratéga, több mint 15 éve dolgozom a szakmámban.

Az elmúlt évek legnagyobb kihívásának azt látom, hogy a vállalkozások vezetői nehezen találnak kapaszkodót online marketingjük menedzseléséhez.

Csapatommal létrehoztunk egy olyan komplex, tömör és a lényegi pontokra koncentráló videós oktató sorozatot, amely segít átlátni a rendszert és megfelelő döntéseket hozni.

Rávilágítunk azokra az alapfogalmakra, amelyek ismeretében bármely vállalkozó tudatosan irányíthatja marketingjét. Megválaszoljuk azokat a kritikus kérdéseket is, amelyeken áll vagy bukik egy marketing stratégia sikere. Áttekintjük a webes törvényszerűségeket, a közösségi felületek, valamint a különböző hirdetéskezelőket is.

Annak érdekében, hogy a cégvezetők tudatos irányítójává váljanak saját marketing folyamataiknak. Fontos látni az összefüggéseket, hogy csak arra költsünk pénzt, amire szükséges.

Milyen területekről lesz szó:

  • Webergonómia – hogyan álljunk neki weboldalunk fejlesztésének, melyek azok a törvényszerűségek melyekre fontos figyelnünk, a kiemelkedő eredmények érdekében.
  • Webanalitika – miért fontos a mérés, milyen mutatókat szükséges figyelnünk és miért. Miért hasznos a Google Analytics, hogyan működik.

Közösségi média

  • Közösségi média I. – milyen törvényszerűségek alapján működik a rendszer. Kiemelten mutatjuk be  a Facebook sajátosságait, mire fontos figyelnünk a hatékony kommunikáció érdekében.
  • Instagram és Blog – mire és hogyan lehet jól használni az Instagramot. Miért hasznos a Blog, mikor javasolt a használata.
  • Ingyenes Facebook eszközök – miért hasznosak Facebook csoportok, mire és hogyan használjuk, Facebook live.
  • Facebook vállalkozáskezelő – üzleti alkalmazások, haladó közösségi média felhasználás üzleti oldalról.
  • Facebook fizetett hirdetések – hogyan hirdessünk hatékonyan, hirdetéskezelő használatával
  • E-mail marketing – hogyan érdemes hírleveleznünk 2021-ben. Hogan automatizáljunk, és milyen tartalmakban gondolkodjunk, GDPR szabályozás.
  • Keresőoptimalizálás I. – mire jó és miért
  • Keresőoptimalizálás II. – a helyes kulcsszavak kiválasztása, technikai ismeretek.
  • Google Ads – amikor a kattintásokért fizetsz. Hogyan tudod jól csinálni, mire érdemes figyelned.