Nyomasztjuk vagy motiváljuk egymást az állandó sikersztorik posztolásával?

Üzleti tanácsadóként és egyben marketing szakemberként pontosan érzékelem a téma súlyát és egyben ambivalens kettősségét.

Mert üzletileg, bárki – bármit mond, kiemelten fontos az (online) láthatóság és a rendszeres, tervezett jelenlét. Külön kiemelném a tervezett szót: a STRATÉGIA-ban való, hosszú távú gondolkodást. Napjaink legjobb eszköze erre pedig kétségkívül a social media, valamelyik kiválasztott platformja, és ezen belül is a személyes márkaépítés.

Ebben támogatom én is az ügyfeleimet, és én magam is itt (is) építem a PRIOR brandet.

▶️Mert kell adnunk a „népnek” magunkból, ami tetszik – nem tetszik a legtöbb termék/márka/szolgáltatás esetében így van. Mondjuk pénzzel és hirdetésekkel sok mindent meg lehet váltani, de általában rendkívül költségérzékenyek mind a cégek, mind a kkv szektor vállalkozói, pláne most, látva a gazdasági helyzetet.

▶️Vékony a határ az egészséges, célnak megfelelő mennyiségű kommunikáció és az állandóan nyomasztó tartalomkényszer között. Mert ki lehet posztolni akár a reggeli kávét is, ha kontextusba helyezzük, de nem biztos, hogy ez mindenki számára releváns.

A kulcsszó szerintem az ÖNAZONOSSÁG.

▶️Mert mi a self branding célja?

Hogy hitelessé váljunk a vásárlóink, ügyfeleink szemében.

▶️És mikor válunk hitelessé?

Ha tényleg önmagunkat adjuk. Azt, ami ránk valóban jellemző és megmutat belőlünk egy darabot.

☕️Ha ez a reggeli kávé…akkor azt. Nem véletlen hozom fel ezt példának….rengeteg kávét iszom. Aki ismer tudja, hogy ez nekem tényleg nagyon, de nagyon fontos! Az életem szerves része.

▶️Az meg pláne, hogy az a kávé milyen minőségű. És az is, hogy milyen környezetben iszom. Mert az esztétikai és stílusérzékem a legtöbb együttműködésnél kiemelt szerepet kap. Mert kiemelt lényeglátással kezelem és „ráérzek” arra, mit akar valóban az ügyfél, milyen végtermékkel lesz elégedett.

▶️Ez intuíció és érzék, ami esetemben fontos versenyelőny. A többi meg szaktudás. Mert pusztán a megérzések nem visznek előre. Meg is kell csinálni!

Ennyit arról, hogy kerül kontextusba egy reggeli kávé, ha magamat mint marketingszakembert kell „eladnom”, egy ÖNAZONOS stratégia mentén.

Ezeket az önazonossági pontokat keressük a tanácsadói konzultációk során és ebből építjük a megvalósítási tervet.

☝️Nade itt jön az a pont, hogy szükséges az a bizonyos arányérzék is.

Az mennyire önazonos, hogy mindig mindenki csak a fantasztikus sikereiről számol be? Hétfőn reggel egy jakuzzi mellől pezsgőzve jelentkezik be, számára mindig süt a nap, mindig motivált, meg sem érintik a gazdasági viharok, mert ő minden felett áll morálisan és üzletileg. Na ez minden csak nem önazonos….

Hogy nyomasztó és demitiváló-e? Igen az, mégha motvációs célzattal is tesszük. Less is more, a kevesebb több. Mindig! Mert érdemes figyelni rá, mennyi az elég. Magunkból.

▶️Nyilván nem kell minden rossz napunkat sem kiposztolni, viszont én abban hiszek, hogy igenis meg lehet mutatni a nehézségeket és kihívásokat is. Mert ettől lesz igazán ÖNAZONOS.

▶️Ami mindenkinek eltérő gyakoriságú, és más típusú jelenlétet jelent. Van akinek kézre áll a napi 3 Insta poszt, de van aki annyira szenved tőle, hogy rosszabb lesz az eredmény, ha kiküzdi magából, mintha inkább semmit nem csinált volna. Van, aki grafomán és blogolni szeret. Van, akit a kamera zavar kevésbé és szíveseben beszél, mint ír.

A feladat az, hogy az adott vállalkozó, vagy cég céljaihoz találjuk meg azt a megfelelő platformot, arányt és stílust, ami elviszi oda, ahova szeretne elérni. Viszont nem hasonul meg saját magával. Van elég bajunk most anélkül is, hogy a social media egy plusz teher legyen egy vállalkozás életében.

▶️Én az önazonos és teljesíthető kommunikációs útban hiszek, nameg az őszinteségben és a tervezésben. Ha lassabb az eredmény akkor is. Messzebbre fog jutni egy vállalható, őszinte úton valaki, mind a nagy volumenű, de csak kampányszerű megmozdulásokkal. Én ebben hiszek és ezt képviselem. A saját üzleti jelenlétemmel is.

Vasárnapi elmélkedéseimet olvashattátok…amely hosszát látva végül blogcikk lett belőle poszt helyett.😅

Saját fotó most nincs, mert még az ágyban iszom a kávémat, ami pont eggyel több intimitás, mint amit ildomosnak tartok megmutatni. Viszont ezen a héten volt egy fantasztikus forgatási napunk, egy szuper innovatív és előremutató vállalkozásnál, ahol csodákat láttunk és vettünk fel, nameg kóstoltunk is meg! Az illusztráció ott készült.

Köszönet Kovács Dórinak, a nap háziasszonyának és egyben a #Coconut Oil Cosmetics természetes szépségápolási szakértőjének. És igen, ez volt itt a reklám helye… 😉 ami nem reklám, hanem egy őszinte feedback.

Szép napot mindenkinek!

Ha szükséged van támogatásra egy hosszú távon is vállalható és kapacitásban is bírható online marketing jelenlét megszervezésében, fordulj hozzám bizalommal 🙂

Megtervezem a marketinged!

Megosztás
Megosztás

INGYENES

Csatlakozz zártkörű digitális útkereső csoportunkhoz

Várlak szeretettel zártkörű csoportunkban, ahol együtt építjük a sikert és inspiráljuk egymást!