Kezdjük azzal, hogy mi van most a világban: KRíZIS.
Nem kicsi.
Hol vágja meg minden cég a keretét?
Naná, hogy a marketingnél! Mert ugye minek az…
Aztán meg nincs eladás, és reklámozunk gyorsan kétszerannyiért. De ebbe most ne menjünk bele. 😊
És mi az eredmény egy kommunikációs ügynökség oldaláról?
Minimum 4szer annyit kell melózni egy-egy jó megállapodásért, és közben frissen kell tartani a tudást.
Továbbképzésre járni, csinálni a folyó munkákat és a saját kommunikációval is illene foglalkozni ugyebár– lásd.picit eltűntem – de szerencsére a csapat az csapat, és a kollégák segítségével sikerült kapacitást találni a saját anyagok posztoására is – köszönet @TimaSzilvi.
És itt jön az, amivel minden nagyvállalt, közepes cég vagy vállalkozó küzd: TIME MANAGEMENT -leánykori nevén: iszonyatosan el van úszva mindenki, mert saját maga akarja megoldani a cég kommunikációját az számos aktív kommunikációs csatornán, és rájön, hogy ez bizony kőkemény meló.
Akire pedig rátolták a marketing feladatokat is, vagy éppen a saját cégéről van szó, annak kreatívnak is illene maradni.
Nyilván meg lehet mindent oldani ad hoc jelleggel, vagy „okosban”, csak nincs nagyon értelme stratégia nélkül.
A saját példám okán – pedig én ebben a szakmában dolgozom – ha jelen akarsz maradni a piacon, igenis kell, hogy áldozz a kommunikációra és az online felületeidre: időt és pénzt.
Az arányokon lehet változtatni: ha több időd van és motivációd, hogy magad tanulj meg kezelni egy-egy funkciót, akkor tedd. Viszont fontos, hogy mindig stratégia mentén haladj: legyen célja és iránya annak, amit csinálsz. Nem árt, ha valaki fogja a kezed az elején.
És néha szükséges belátni, nem érthetsz egyszerre mindenhez. Súlyozz, hogy mi termel neked többet:
- Ha órákat ülsz egy-egy poszt, hirdetés vagy éppen weboldal fetöltés felett?
- Vagy, ha a munkádat végzed, amivel a pénzt keresed.
Na ugye…
A fentiek mentén pedig ne habozz a realitások mentén elengedni és kiszervezni munkafolyamatokat. Hosszú távon az egészséged és az üzleted is meg fogja hálálni. És nem kérdés, hogy az előbbi a legfontosabb.
Ha szükséged van segítségre a stratégiát felépíteni és/vagy beletanulni az egyes teendőke, ne habozz jelentkezni konzultációra vagy mentor programra – örömmel leszünk benne támogató partnered.
Utána pedig Tiéd a pálya, és intézhetsz mindent magad.
Állunk rendelkezésedre az info@priorpr.hu email címen, vagy telefonon – amelyik számodra komfortosabb.