Alulteljesítenek a posztjaid? Azon tűnődsz vajon van-e ügyesebb módja annak, hogy kapcsolatot teremts a jövőbeli ügyfelekkel? Ha igennel válaszoltál erre a két kérdésre, akkor olvass tovább, mert eláruljuk neked a varázsszót és körbe is járjuk a témát, hogy a lehető legtöbbet tudd kihozni a kampányaidból.
Nem is húzogatjuk előtted a mézesmadzagot. A varázsszó: Azonnali Élmény (Instant Experience).
Mi az a Facebook Azonnali Élmény?
Az Instant Élmény egy telefonos hirdetéstípus a Metától, mely Facebookon és Instagramon is használható. (Facebook nemrégiben nevet változtatott és Meta lett).
A legtöbb social media hirdetés, amely mobilon jelenik meg nagyon egyszerű alapokon nyugszik: a felhasználók látnak egy képet és egy szlogent, és ha ez felkeltette az érdeklődésüket, akkor rákattintanak a megadott linkre. Ez a link pedig legtöbbször elvezet egy online bolthoz, egy hírlevél feliratkozó felületre vagy valami hasonlóra.
De az Azonnali Élmény hozzátesz ehhez egy extra lépést. Az Azonnali Élmények funkciót arra találták ki, hogy azonnal megragadja a görgető közönség teljes figyelmét. A felhasználók végig tudnak görgetni az egész “élmény katalóguson”, hogy képeket, videókat, bejegyzéseket, idézeteket nézegessenek ugyanazon témában.
Mik az Azonnali Élmény előnyei?
Pár pontban összegyűjtöttük nektek az “Azonnali élmény” legfontosabb előnyeit:
- azonnali benyomást kelt egy közösség vagy márka iránt
- sokkal több információt lehet egy időben megosztani azokkal az emberekkel, akik érdeklődnek a te márkád, szolgáltatásod iránt
- nagymértékben növelhető az oldaladon eltöltött böngészési idő és az emberek több ideig látják a hirdetéseidet, mely nagyobb eséllyel fog vásárláshoz vezetni
- az azonnali élmények szinte azonnal betöltődnek, nem kell órákat várni egy-egy kép megjelenésére. A Facebook statisztikái szerint 15-ször gyorsabban töltődnek be a képek, mint egy normál mobil hirdetés esetében.
Profi tippek a Facebooktól
Mivel ez egy új lehetősége a Facebook-on és az Instagram-on, ezért aztán a Facebook is megcsinálta a maga házi feladatát és utána nézett, hogy milyen taktikák működnek a leghatásosabban. Most ezekből a tippekből mutatunk nektek párat.
- A legtöbb eléréssel rendelkező azonnali élmények 5 – 7 különböző kreatívot használtak, amelyekben volt statikus kép és videó is.
- Az azonnali élményed legfontosabb része a kezdő kép, ezért olyan képet érdemes választani, ami arra ösztönzi a felhasználókat, hogy rá kattintsanak a képre és tovább akarjanak görgetni.
- A felhasználók előnyben részesítik azokat az élményeket, ahol interakcióba tudnak lépni a tartalommal, ahelyett hogy csak egyszerűen képeket vagy videókat nézegetnének.
- A videós tartalmaidra mindig tegyél feliratot, mert nagyon sok felhasználó hang nélkül fogja nézni a videókat, így teljesen elveszik számukra a mondandód.
Pár hasznos beállítási tanács
Hatalmas plusz pont jár az Azonnali Élménynek, mert úgy tervezték meg, hogy zökkenőmentesen működjön Facebook-on és Instagram-on is. Nem kell tehát különféle beállítási módokat megtanulni. Húúú…. ha csináltál már fizetett hirdetés kampányt ezeken a helyeken, akkor te is átérzed, hogy ezzel mekkora terhet vettek le a reklámkészítők válláról.
Pár pontban azért szerettük volna nektek megmutatni, hogy mik azok a dolgok, amikre érdemes a beállítások során ügyelni:
- egy azonnali élményen belül 20 képet és korlátlan videó tartalmat oszthatsz meg, egy kitétel van az össz lejátszási idő nem haladhatja meg a 2 percet.
- 500 szavas limited van.
- minden azonnali élménynek legalább egy akciógombot tartalmaznia kell
- a statikus képméretek formátuma 1080 X 1920 pixel, ami lehet .jpg vagy .png formátumban.
- a videókat .mov vagy .mp4 formátumban tudod feltölteni és legalább 720p minőségűnek kell lenniük
Az Azonnali Élmények remek lehetőséget nyújtanak arra, hogy több tartalmat és kreativitást ossz meg az olvasóiddal, jövőbeli klienseiddel. Légy az elsők között, és használd ki az újítás erejét!
Ha úgy érzed, hogy szeretnéd belevágni, de nem megy egyedül, akkor ne habozz megkeresni minket. A PRIOR-nál te vagy a prioritás. Mi mindig itt vagyunk, hogy segítsünk.